23 Temmuz 2009 Perşembe

If Only - Si Seulement Filmi izle

IMDB Puanı:6.9/10
Yapım:2004 ~ ABD
Tür:Komedi, Romantik
Yönetmen:Gil Junger
Yapımcı:Laurie Borg, Moritz Borman, Jill Gilbert
Görüntü Yönetmeni:Giles Nuttgens
Müzik:Adrian Johnston
Süre:1 saat 32 dk

Editörün Yorumu:
Eğer sevdiğiniz insanın son günü olduğunu sadece siz bilseydiniz ne yapardınız? Etkilenmeden izleyemeyeceğiniz bir konu.Sımsıcak bir aşk hikayesi... Yer yer gülümseten, yer yer gözlerimi dolduran bu filmin kurgusu ve hikayesi her ne kadar sıradan gelse de, anlatımı o kadar etkileyici ki bir çok pahalı ve bol reklamlı filmlerden daha başarılı buldum... görüntüler ,mekanlar özel seçilmiş gibi ve az sayıdaki karakterlerle başarılı oyunculuklar.. .iyi seyirler
















6 yorum:

  1. herkese merhaba sadece aşkın nekadar yaratıcı olduğu ve onun geride nasıl izler bıraktığını hissetmek isteyenler izlemekle kalmayın hissedin.ömer başer

    YanıtlaSil
  2. harikaydı... başka söylencek kelime bulamıyorum

    YanıtlaSil
  3. "... onun değerini bil. ve sahip olduklarının değerini bil. acele etsen iyi olur. fazla vaktin yok."
    "...yaptığım her tercih farklıydı ve hayatım tamamen değişti. ve şunu öğrendim ki eğer bunu yapıyorsan hayatını dolu dolu yaşıyorsan beş dakikan ya da elli senenin olması önemli değil..."

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok beğendim , bundan sonra anlaışılır herhalde alınan nefezin kıymeti...

    ayrıca aşk filmlerinde önerisi olan varsan yazarsa sevinirim

    YanıtlaSil
  5. güzeldi...

    YanıtlaSil
  6. wicker park ve my girlfriend kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil