15 Temmuz 2009 Çarşamba

Güneşi Gördüm DVD Kalitesinde Online İzle (YENİLENDİ)

IMDB Puanı:7.3/10
Yapım:2009 ~ Türkiye
Tür:Dram
Yönetmen:Mahsun Kırmızıgül
Senaryo:Mahsun Kırmızıgül
Yapımcı:Murat Tokat
Görüntü Yönetmeni:Soykut Turan
Müzik:Mahsun Kırmızıgül, Yıldıray Gürgen
Süre:2 saat

Editörün Yorumu:
Daha önce sitemizde sinema çekimini yayınlamıştık... Şimdi ise dvd kalitesinde seyredebilmeniz için tekrar yayınlıyoruz.. Beyaz Melek filminden sonra Güneşi Gördüm filmiyle ortalığı birbirine katan Mahsun Kırmızıgül'e başarılar dileriz...

















15 yorum:

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR FİLM OLMUŞ

    YanıtlaSil
  2. gelmiş geçmiş en iyi türk (kürt) filmi.Doğuda yaşamayan anlamaz.

    YanıtlaSil
  3. YOK BÖLE BİSEY COK BASARILI BİR FİLM ELLERİNİZE SAĞLIK SÜPER OLMUŞ

    YanıtlaSil
  4. ben film vizyondaykenizledim bencede güzel süper hatta mahsun kırmızıgül daha başarılı işlere imza atar inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Bu Mahsunda ne cevher varmış yaw :)

    YanıtlaSil
  6. ben bir müzisyen olarak
    mahsun seni hiç sevmezdim
    ama şu yaptığın 2 filmdede kendini sevdirdin helal olsun sana bunca yıl sana söylediğim kötü sözleri geri alıyorum
    senden özür diliyorum
    yüreğine gönlüne emeğine sağlık ...

    YanıtlaSil
  7. film çok güzel oyuncular zaten süper emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. tek kelimeyle: Harika.

    Doğrusu inanılır gibi değil, bir arabeskçinin böyle başarılı bir senaryo ve yönetmenlik yapması. mektepli yönetmenlerden bile böylesi nadir.

    Bravo Mahsun Kırmızıgül. yeni başarılara imza atmanı bekliyoruz. Sinema sana minnet duyacak.

    YanıtlaSil
  9. bu film için mahsuna ço0k tşk ederiz.bu anlatılanlar doğunun en büyük gerçeğidir. çok başarılı bir iş olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. İki Ateş Arasında Kalmış İnsanlar... Tercihleri Sınırlı Olanlar.. Ve Biz Batılılar Hala Onların Hepsini Terörist Sanıyoruz... Öyle Olmayanları Bile Zorla O kutba İtiyoruz.. ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN... DİRLİĞİMİZİ KENDİ ELLERİMİZLE BOZUYORUZ...!!! DEVLET ANA BİR GÜN HEPİMİZ İÇİN İYİ OLANI YAPACAKTIR...

    YanıtlaSil
  11. travestiye niye yer veriyor anlamadim, yani yabancilar begensin diye.
    birde dogudakileri Istanbula gelmeleri icin tesvik ediyor film, Istanbula dogudan gelenlerin sefaleti parasizligi gösterilmiyor ama...
    assagilik teröristeler olmassa askerlerimiz sehit olmazdi, capismazlardi.

    YanıtlaSil
  12. son bölümü izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  13. harika bir film...

    YanıtlaSil
  14. terörde suçlu olan kim biz türkler savaş istemedik isteyenler belli bu savaşı ancak terörü başlatanlar bitirir yani kürtler yoksa sefillik sadece doğudamı türkiyede heryerde ama onlar savaş iştedi yani onlar kötülük istedi bizler istemedik onlar terörist olmak istedi

    YanıtlaSil
  15. gerçekten çok güzel bir fim olmuş 10 yıl doğuda yaşamış bir batılı olarak konuları çok güzel işlemiş ve gerçeğe çok yakın bir film olmuş.KUTLARIM

    YanıtlaSil