23 Haziran 2009 Salı

Güneşi Gördüm Filmi izle

IMDB Puanı:7.3/10
Yapım:2009 ~ Türkiye
Tür:Dram
Yönetmen:Mahsun Kırmızıgül
Senaryo:Mahsun Kırmızıgül
Yapımcı:Murat Tokat
Görüntü Yönetmeni:Soykut Turan
Müzik:Mahsun Kırmızıgül, Yıldıray Gürgen
Süre:2 saat

Editörün Yorumu:
filmi sinemada izlemiştim güzel bi film izlemeyenlere tavsiye ederim. filmin sonunu yapmak istedikleri gibi silah fabrikasında bitirselerdi o zman film daha bi anlamlı olacakmış.ama marketi öle hayal edip filmmi izleye bilirsiniz.






6 yorum:

  1. süper bir film olmuş mahsun kırmzıgülü tebrik ederiz

    YanıtlaSil
  2. gercek yasam dan ibretlik vallah nedicemi bilemiyorumm filim sonuda yakın ken baslıyor ama bası konu nunun sonu deldiginde anlasılıyor ama emeyi gecek herkeze tşk ellerine salık tek dicemmm SÜPERRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  3. mel gibson kim mahsun kırmızıgül ün yanında film çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. yureğine sağlık mahsun kardeşim emeği geçen tüm ekibinide saygıyla selamlıyorum

    YanıtlaSil
  5. yureğine sağlık mahsun kardeşim emeği geçen tüm ekibinide saygıyla selamlıyorum

    YanıtlaSil
  6. bu film tamamen yurtdışına türkiyeyi kötülemek için yapılmış. güzel yönleride var filmin ama özellikle istanbulu kötü yola düşüren uğursuz şehir gibi göstermesine sinir oldum. norveçe giden yaşar türkiyede kalan sürünür.. böyle birşey yok. yurtdışında tuvalet temizleyenleride ahırdan beter yerlerde kalanlarıda biliyoruz. zaten mahsunun kürdistan bayrağı altında türkü söylediği günleride bildiğim için filmininde objektif olmasını beklemiyordum.

    YanıtlaSil