30 Haziran 2009 Salı

Barda Filmi izle

IMDB Puanı:6.8/10
Yapım:2007 ~ Türkiye
Tür:Dram, Suç
Yönetmen:Serdar Akar
Senaryo:Serdar Akar
Yapımcı:Serdar Akar, Alev Gezer, Güner Koralı
Görüntü Yönetmeni:Mehmet Aksın
Müzik:Selim Demirdelen
Süre:1 saat 30 dk

Editörün Yorumu:
Türk sinema tarihinin en sert filmlerinden biri tartışmasız. Oyunculuklarda çok güzel. Film yaşanmış bi olaydan uyarlanmış belki haberlerden hatırlarsınız bu olay gerçeğinde barda değil de bir evde olmuştu, kaçan kızda camdan atlayarak kaçmıştı.Hatta Nejat İşler'in mahkemede dediği ''Sadece arkadaş olmak istemiştik'' geçen zanlının söylediği bir söz. Hapishanede şişleten de savcı değil. S.Peker dir.




1 yorum:

  1. kesinlikle süper bir filim simdi bana kalırsa ben selimden ve gurubundan nefret ettim ama sonuçta bir filim hepsi çok güzel oynamış.şuda var kötü karekterde oynayan oyuncular gercek hayattada bu yüzle bakılabilir diye düşünüyorum ama dedim ya sonuçta filim....

    YanıtlaSil