25 Şubat 2009 Çarşamba

Oscar Ödüllü Bir Film - Milk

Yapım:2008 ABD
Tür:Biyografi, Dram

film hakkında bilgi:
Biyografi ve gerçek olayların sinemaya uyarlanmasını hep sevmişimdir bu filmide beğenerek izledim gerçek görüntülerle devam etmesi filme ayrı bir hava katmış,oskarı kesinlikle sean penn hakediyor diye düşünüyorum diğer aday filmleride izledim ama boyle bir rolun zor olabileceğini düşünüyorum ve sean penn kesinlikle hakkını vermiş. filmin sonunda olayın başından geçen kişilerin görüntüleri geçiyor ve çok benzetilmiş bu bakımdan da takdir etmek lazım.o döneme göre herşey uyarlanmıştı oyunculuklar sahaneydi bazen rol yapmıyor olabilirler mi diye bile düşündüm. kesinlikle izlenmesi gereken bir film





Bölüm 1 izlemek için tıklayın





Bölüm 2 izlemek için tıklayın




Bölüm 3 izlemek için tıklayın




Bölüm 4 izlemek için tıklayın



1 yorum:

  1. milk filmi açılmıyor..oops video not available uyarısı çıkıyor...yardım lütfen

    YanıtlaSil